3 Kasım 2011 Perşembe

Facebook Hesabınız hacklenirse bunları yapın

Facebook hack, facebook hesabım hacklendi. Geri almak için bunları yapın
Facebook üye sayısı 800 milyon dünyanın en çok ziyaret edilen bu sosyal sitesinde sizin hesabınız varsa, siz de hack saldırılarına maruz kalıyor olabilirsiniz. Bir çok farklı yöntem kullanan saldırganların istatistikleri ise korkutucu boyutlarda. Bir gün içerisinde 600.000 hackleme denemesi olması, sosyal paylaşım devini harekete geçirmiş görünüyor. Sayısal verileri yayınlayan yetkililer, bir gün içerisinde yapılan gönderilerin sadece 4%'ünün spam olduğunu belirttiler. Bu da Facebook'un başarısını gösteriyor.


Facebook hesabınızın yabancı birilerinin eline geçmesi, başkasının özel mesajlarınıza ulaşarak arkadaşlarınızla sizin adınıza iletişme geçmesi hoş olmaz değilmi! Bu durumla karşı karşıya kalmamak için parolanızı düzenli olarak değiştirmeli ve güvenlik ayarlarınıza dikkat etmelisiniz.

Facebook hesabınız hack'lendiğinde yapmanız gerekenler:
-Hesap ayarları > Güvenlik > Aktif oturumlar > Düzenle : burada hesaba giriş kayıtları mevcuttur kontrol edin.
-Parolanızı değiştirin: Parolanız değiştirilmemişse şanslısızın. Hemen Hesap ayarları > Genel > Şifre yolunu izleyerek parolanızı değiştirin.
Eğer Parolanız değiştiyse ve Facebook'a giriş yapamıyorsanız çabuk olun: Giriş sayfasındaki Şifre kutusunun altındaki "Şifreni mi unuttun?" bağlantısına tıklayın. Facebook parolanızı geri getirmek için size birkaç yol sunacaktır.

Ulaşamadığınız hesabınızı bildirin: Hesabınız sadece hack'lenmediyse ve arkadaşlarınıza reklam ve spam gönderiyorsa, onu rapor etmeniz gereklidir.


Başkasının Eline Geçmiş Facebook Hesabını Şikayet Et
Hesabının bir başkasının eline geçtiğini veya hesabına virüs bulaştığını düşünüyorsan, http://www.facebook.com/hacked facebook hack bildirim bağlantısına giderek lütfen aşağıdaki "Hesabım Bir Başkasının Eline Geçti" butonuna tıkla. Facebook hesabının kotrolünü geri alabilmen için giriş yapmana yardımcı olacak.
Hesabınızın ele geçirildiğini belirttin. Hesabını kontrolünü geri almak için lütfen önce kendinizi tanıtın, Facebook bunun için 3 yol sunuyor
  1. E-posta adresini veya telefon numaranı gir (Giriş e-posta adresin yada Cep telefon numaran yada Geçmişte facebook hesabınla kullandığın diğer bir e-posta adresi veya telefon numarası girin)
  2. Facebook kullanıcı adını gir. (Örneğin: http://facebook.com/ahmetdemir veya ahmetdemir)
  3. Adını ve bir arkadaşının adını gir. (Adını ve soyadını facebook hesabında gözüktüğü gibi gir Ayrıca, facebook'taki arkadaşlarından birinin adının adını ve soyadını gir.)
birini uygulayıp devam seçince facebook eşleştirme yapıp sonuçlar çıkartacak hesabınızı bulunca facebook eski veya şimdiki şifrenizi girmenizi isteyecek yönlendirmeleri uygulayıp hesabınıza ulaşabilirsiniz.

-Hack'lenen Facebook hesabınızı geri almak için bunları yaptınız sonra arkadaşlarınızı hacklenen hesabınız konusunda uyarın. Hesabınıza erişemiyorsanız, arkadaşlarınıza diğer sosyal ağlar, e-posta veya ortak arkadaşınız yoluyla ulaşın.

Uyarı: Şüpheli facebook uygulamalarını kaldırın. Bazen hesabınızı rastgele bir kişinin hack'lemesinden öte, izin verdiğiniz zararlı bir uygulama ele geçirmiş olabilir. Şüpheli uygulamaları kaldırmak için Hesap ayarları > Uygulamalar'a gidin. Kaldırmak istediğiniz uygulamanın yanındaki x simgesine tıklayarak kaldırın.

Benzer Konular :
Facebook Güvenlik Uyarıları Dikkat Edin!
Facebook'ta paylaşmayacaklarınız! 

>>>>Çalınan Facebook Hesabını Geri Almak<<<<

10 yorum:

  1. abi benim abimin hesabı çalındı ama geri alamıyoruz hepsini yaptım hatta eposta iin tek kullanımlık şifrede gönderdim ama eski hattı olduğu için kapandı yeni hattada yollamıyorlar sonra facebook için verilen eposta adresini değiştirmiş çalan kişi olmuyo ne yapmalıyım ? acil yardım ederseniz çookk sevinirim şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Benim kardeşimin hesabı çalındı telefon numarasıyla giriş yapıyordu şimdi girmeye calistigimda facebooka kayitli boyle bir numara yok diyor yardimci olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  3. Facebook hesabım çalındı . Hiçbişekilde geri alamıyorum . Epostamida değiştirmiş . Bende kimlik göndererek facebooka kapattırdim hesabımi nasıl geri alabilirim lütfen yardım edin .

    YanıtlaSil
  4. Facebook Kapatılan Hesaplar
    https://tr-tr.facebook.com/help/185747581553788

    YanıtlaSil
  5. Facebook hesabım çalındı . Hiçbişekilde geri alamıyorum . Epostamida değiştirmiş . Bende kimlik göndererek facebooka kapattırdim hesabımi nasıl geri alabilirim lütfen yardım edin .

    YanıtlaSil
  6. benimde facem çalındı şuan birileri tarafından aktif halde onu nasıl kapatırım yada geri alırım

    YanıtlaSil
  7. Facebook hesabim calindi hesabima girişim yok hepsini değiştirmiş acil yardim talep ediyorum

    YanıtlaSil
  8. Facebook hesabım çalındı nasıl geri alırım

    YanıtlaSil
  9. Facebook hesabım çalındı hesab bilgilerini degiştirmi calan kişi nasıl geri alırım acil yardım bekliyorum

    YanıtlaSil
  10. Benimde hesabım çalındı geri alamıyorum ıraklı bir adam kullanıyor hesabımı birde benimle alay ediyor türkün hesabını çaldım hahaha büyütücem yazmış bana

    YanıtlaSil

Yorumla