10 Ekim 2011 Pazartesi

Bir dişiyi istiyorum - 31 çekmekten çıldırdım

Bülent kayabaş tan Efsane diyalog bir dişiyi istiyorum otuzbir çekmekten çıldırdım...

adam : iki senedir hapishanede ölümü bekledim abazan geldi çattı madem ki karım olacaksın son dileğim seninle bir kere yatmak
kadın : siz
adam : evet ben devam et ben
kadın : siz çıldırmışsınız
adam : evet çıldırdım, kadınsızlıktan otuzbir çekmekten çıldırdım.
kadın : ha oo (ağlamaksın bi şekilde)
adam : hayatımda seni istediğim kadar hiç bişeyi istemedim. Delice, hayvan gibi, iliklerime kadar boşanarak belki idamımada gerek kalmaz. Üzerinden içinden ölümü alırlar.
kadın : delirmişsin sen
adam : Hayır, sadece arzu eden isteyen bir erkeğim ama böbürlenme seni değil bir dişiyi istiyorum. İsterse bir köpek olsun, Yes mi ?
kadın : evet

Bir dişiyi istiyorum - 31 çekmekten çıldırdım, Bir dişiyi istiyorum, 31 çekmekten çıldırdım
http://hepsicok.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumla