13 Aralık 2012 Perşembe

Serenay Sarıkaya Frikikleri Seksi Fotografları

Serenay Sarıkaya -doğum tarihi  1 Temmuz 1991, Antalya-, Türk sinema ve dizi oyuncusu, 2010 Türkiye Güzellik Kraliçesi Yarışması (Miss Turkey 2010) ikincisi unvanlı tescilli güzel ve profesyonel model.
Antalya Saime Salih Konca Lisesi'nden mezun olmuştur.
Plato Film'de oyunculuk eğitimi almıştır. Ayrıca Serenay Sarıkaya, Çek Cumhuriyeti'nde düzenlenen Avrupa Gençler Güzellik Yarışması'nda da, Türkiye'yi temsil etmiştir ve yarışmada dördüncü olmuştur ve Jüri Özel Ödülünü almıştır.
Güzel oyuncu Serenay Sarıkaya, sanal alemdeki alışveriş sitesi markafoni'nin yeni yıl kampanyasının yüzü oldu. Daha öncede transparan kıyafetiyle göğüslerini sergileyip sınırları zorlayan  Serenay Sarıkaya bu kez de seksi pozları ve verdiği cesur popo - kalça frikikleri ile yürekleri yakmaya devam ediyor. Başarılar Serenay diyelim.


Serenay Sarıkaya Frikik












11 yorum:

  1. Sereney çok güzelsin aşığım sana

    YanıtlaSil
  2. serena cox seksi olmusun oluyorum senin icin

    YanıtlaSil
  3. yuh hıamına kodumun öküzleri yuhhhhh

    YanıtlaSil
  4. Oyy ben senin amında uyuyayım

    YanıtlaSil
  5. bacaklar süt gibi

    YanıtlaSil
  6. Amini yalasam o bana yeter

    YanıtlaSil
  7. Ben senin amını sikiyim

    YanıtlaSil
  8. Hepiniz öküzsünüz aklınız fikrimiz sekse değişmeye çalışıyor hayvanlar ama bencede dünyanın en güzel kadını ablam olsaydı çok zengin holdingleri olan biriyle evlenmesini isterdim

    YanıtlaSil
  9. Canberke katılıyorum

    YanıtlaSil

Yorumla